بردکرامپ چیست؟
شنبه 24 تير 1402 ساعت 9:23 | بازدید : 181 | نویسنده : میلاد

گوگل اخیرا گزارش Breadcrumbs را به کنسول جستجو اضافه کرده است.

این گزارش ساختار یافته جدید به مدیران وب اجازه می دهد تا به سرعت متوجه شوند که مسیریابی صفحه به درستی کار می کند یا خطایی وجود دارد.

لینک منبع

گزارش Breadcrumbs در قسمت Enhancements در Search Console قرار دارد و مانند سایر گزارش های Search Console اطلاعات مفیدی در مورد عملکرد سایت در اختیار ما قرار می دهد.

هر زمان که کنسول جستجوی گوگل متوجه خطای ناوبری صفحه شود، قسمتی از مسیر را که گم شده است شناسایی می کند و می توانید آن خطا را سریع و کارآمد برطرف کنید.

گزارش Breadcrumbs چیست؟
Breadcrumbs به معنای ردیابی صفحه به صفحه است.

به عبارت دیگر تمامی صفحاتی که کاربر در سایت شما طی کرده تا به صفحه مورد نظر سایت شما برسد در Breadcrumbs قابل مشاهده است. شاید کاربر از مسیرهای مختلف به صفحه مورد نظر رسیده باشد، همه این مسیرها نقاط ناوبری مختلف در یک صفحه هستند.

چرا Breadcrumbs مهم است؟
کنسول جستجوی گوگل از گزارش Breadcrumbs برای دسته بندی اطلاعات صفحه در نتایج جستجو استفاده می کند. به عبارت دیگر، گوگل با بررسی Breadcrumbs پیکربندی سایت شما را کشف می کند. در بیشتر موارد، گوگل نقاط ناوبری سایت را در نتایج جستجو نمایش می دهد (قبلاً گوگل آدرس کامل سایت را در قسمت های جستجو نمایش می داد).

بنابراین، برای اینکه Breadcrumbs سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود، باید ناوبری های معتبر و صحیحی داشته باشید. توجه داشته باشید که برچسب گذاری نامعتبر ممکن است باعث شود اطلاعات صفحه وب سایت شما به درستی در نتایج جستجو نمایش داده نشود. همچنین، کاربران دوست ندارند در سایت شما گم شوند. بنابراین سعی کنید تجربه کاربری خود را با مسیرهای ناوبری مناسب بهبود بخشید.

انواع برد کرامپ
آرد سوخاری را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد:

برد کرامپ سلسله مراتبی

این ساختار بسیار ساده است. در این ساختار کاربر با دنبال کردن Breadcrumbs به صفحه اصلی سایت شما هدایت می شود.

برد کرامپ بر اساس خواص

این ساختار بیشتر در سایت های فروشگاهی استفاده می شود. و · برای جداسازی محصولات در سایت از برد کرامپ استفاده می شود.

برد کرامپ مبتنی بر داستان

این ساختار بر اساس تاریخچه مسیر تعیین می شود. در این حالت تمامی مسیرهایی که کاربر از بدو ورود به سایت طی کرده است شامل می شود و می تواند به مراحل قبلی بازگردد. Breadcrumbs یکی از جالب ترین گزارش ها در کنسول جستجوی گوگل است. با این گزارش می توانید جایگاه کاربران در بدنه سایت خود را به روش های مختلف درک کنید.

در واقع با گزارش Breadcrumbs می توانید مسیرهای ورود و خروج کاربران را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید. به این ترتیب کاربر نه تنها در سایت شما گم نمی شود، بلکه به او کمک می کند تا با سرعت بیشتری از قسمت های سایت مورد نظر خود بازدید کند. این به میزان زیادی نرخ پرش سایت شما را کاهش می دهد.

گوگل از سایت هایی که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند استقبال می کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه گلژی
سه شنبه 21 دی 1400 ساعت 19:23 | بازدید : 355 | نویسنده : میلاد

دستگاه گُلژی یکی از اندامک‌های سیتوپلاسم است که به دو صورت پراکنده یا متمرکز وجود دارد و محتوی لیپوپروتئین است و در سنتز و ترشح یاخته فعالیت دارد.

در سال ۱۸۹۸ کامیلو گلجی، یاخته‌شناس ایتالیایی، با اشباع کردن سلول‌های عصبیِ (نورون ها) جغد از نمک‌های نقره و بررسی میکروسکوپی این سلول‌ها ذراتی تیره، هلالی‌شکل و به صورت شبکهٔ درهم‌رفته‌ای را در کنار هسته سلول مشاهده کرد که آن را دستگاه شبکه‌ایِ درونی نامید. این مجموعه بعدها به افتخار گلجی، دستگاه گلجی (یا دستگاه گلژی) نامیده شد. گلژی تلفظ فرانسوی نام او است که در فارسی نیز رایج شده‌ است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ خود خوش امدید
0 0 ساعت 0:0 | بازدید : 343 | نویسنده : میلاد
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 53
:: باردید دیروز : 52
:: بازدید هفته : 116
:: بازدید ماه : 363
:: بازدید سال : 648
:: بازدید کلی : 3991